FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Przygodowa Plaformówka RPG
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum www.cotozastudio.fora.pl Strona Główna » Projekty / New World » Przygodowa Plaformówka RPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kumdzio
Administrator



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Nie 17:57, 28 Paź 2012    Temat postu: Przygodowa Plaformówka RPG

Tutaj niech wpisują się osoby które chciałyby wziąć udział w tworzeniu gry typu:(patrz tytuł). Prawdopodobny termin rozpoczęcia prac: 4.11.2012r.
Termin zgłaszania chęci wzięcia udziału: brak Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jsc
Tester



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Nie 21:26, 28 Paź 2012    Temat postu:

JSC zgłasza się na pokład. Napisz tylko jak przygotować sobie środowisko.
Jeśli możesz to umieść używane IDE, listę potrzebnych bibliotek i konfigurację.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jsc dnia Nie 21:28, 28 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kumdzio
Administrator



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Nie 23:21, 28 Paź 2012    Temat postu:

Ja pracuję na Code::Blocks. Grę będziemy budować na podstawię tutoriala z [link widoczny dla zalogowanych]. Oczywiście ogarnie się podstawę z niej a później będziemy ją rozbudowywać o nowe ciekawsze rzeczy. Jeżeli wpadną wam do głowy jakieś ciekawe pomysły jestem otwarty na propozycje. Ogólnie moja wizja gry to:
-realia średniowieczne + duuuużo magii
-dużo potworków
-jakiś system rozwoju postaci oraz klas postaci np. mag, wojownik itp.
-co do questów & NPC'ków to mam dylemat czy dawać ich do gry
-oczywiście jakiś ciekawy tryb multiplayer z chęcią bym zamieścił w niej tryb co-op ale zadowolę się także zwykłym PvP na małej arenie (właśnie wpadłem na pomysł że ciekawe by było jakieś 8vs8 Very Happy)
-no i oczywiście różne bronie, armorki, amulety itp. itd.
To takie podstawowe założenia mojej gry co do reszty to się jeszcze okaże Smile
Czyli gra stylizowana troszę na zwykłe RPG tylko z tą różnicą, że w 2D.

hmm... po sformułowaniu tego w tekst wyszło troszkę więcej pracy niż myślałem ale się nie zniechęce Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kumdzio dnia Nie 23:22, 28 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jsc
Tester



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 10:04, 29 Paź 2012    Temat postu:

Rozumiem, że trzeba się szykować na bibliotekę SDL.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kumdzio
Administrator



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 16:41, 29 Paź 2012    Temat postu:

Na SDL + OpenGL

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kumdzio
Administrator



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 17:29, 29 Paź 2012    Temat postu:

Git Hub już założony kilka plików już wgrałem w celu sprawdzenia czy wszystko ok: [link widoczny dla zalogowanych]

Sprawdzcie i powiedzcie czy działa.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Bimbol
Tester



Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 17:38, 29 Paź 2012    Temat postu:

Działa.

EDIT.

Jednak nie działa.

Błędy:

img202. imageshack. us/ img202/ 5473/ bledy.png

PS. Denerwują mnie te zabezpieczenia z fora.pl nie można wysłać linku ;/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bimbol dnia Pon 18:15, 29 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kumdzio
Administrator



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 18:42, 29 Paź 2012    Temat postu:

Nieporozumienie Smile potrzebne było sprawdzenie czy działa Git Hub co do programu to nie ma prawa jeszcze nic działać

Edit: Zmiana środowniska z Code::Block Na Visual C++ Express, ponieważ na Code::Blocks występują liczne problemy z konfiguracją pod projekt (nie umiem chyba)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kumdzio dnia Pon 18:44, 29 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Bimbol
Tester



Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 19:14, 29 Paź 2012    Temat postu:

W razie czego posiadam oba IDE, tak więc nie będzie problemów. Choć ja wole używać C::B.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jsc
Tester



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 20:29, 29 Paź 2012    Temat postu:

Jak zobaczyłem, że jednak projekt ruszył przed terminem też próbuję instalować, ale co znajdę to są jakieś dziwne rady w stylu:
Katalogi include oraz lib należy przekopiować do katalogu MingGW wewnątrz katalogu CodeBlocks.
(pytanie za 1 milion $ i co dalej z tym robić)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Bimbol
Tester



Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 20:57, 29 Paź 2012    Temat postu:

Prosze: http://www.youtube.com/watch?v=5lTtR7ViRcY&feature=share&list=PL4EE4DAD54E219C17

Zamień te , na . Smile
Jest opisane.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bimbol dnia Wto 13:04, 30 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kumdzio
Administrator



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 21:05, 29 Paź 2012    Temat postu:

Projekt jeszcze nie ruszył narazie wszystko ustawiam i wgl ogarniam co i jak Smile ale możliwe ruszy w tym tygodniu.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jsc
Tester



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 23:41, 29 Paź 2012    Temat postu:

Mała sprawa administracyjna:

Myślę, że celowe jest zrobienia w podforum projekty dla każdego projektu podforum, bo projekty programistyczne są wielowątkowe i z tego powodu siłą rzeczy z tego typu postów mogą wyrosnąć niestworzone off-topy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jsc dnia Wto 13:05, 30 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kumdzio
Administrator



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 0:03, 30 Paź 2012    Temat postu:

Też o tym pomyślałem jak zobaczyłem ten wątek Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jsc
Tester



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 12:30, 30 Paź 2012    Temat postu:

Z jakiej wersji korzystacie? Pytam, bo chciałem zainstalować najnowszą, ale ona potrfzebuje NET frameworka 4.5, a tego nie da się zainstalować na XP.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum www.cotozastudio.fora.pl Strona Główna » Projekty / New World » Przygodowa Plaformówka RPG
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group