FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Zrobiłem parę poprawek w pliku CGame.cpp
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum www.cotozastudio.fora.pl Strona Główna » Projekty / New World » Zrobiłem parę poprawek w pliku CGame.cpp
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jsc
Tester



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 13:50, 05 Lis 2012    Temat postu: Zrobiłem parę poprawek w pliku CGame.cpp

Kumdzio przydałoby się wysyłać kod, który się kompiluje.
Zrobiłem forka twojego projektu i próbuję wrzucić poprawkę, ale nie wiem jak.

Jak już napisałem poprawiłem trochę błędów w tym pliku, ale został mi sf::Time. Możesz mi napisać skąd wytrzasnąłeś ten typ?

A pliki spriteconfig potrzebują przestrzeni nazw std, którą można załączyć z biblioteką iostream i bibliotek używanych przez ciebie kontenerów STL.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kumdzio
Administrator



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 16:14, 05 Lis 2012    Temat postu:

Nie wiem jak dodawać poprzez przeglądarkę pliki ale możesz to robić programem który pobierzesz [link widoczny dla zalogowanych].
Co do kodu który się kompiluje musiałem wrzucić go w tej postaci ponieważ wyjeżdżałem na święta i myślałem że trochę popiszę podczas świąt ale się nie udało. Dzisiaj prawdopodobnie też nic nie napiszę bo mam trochę pracy do szkoły.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kumdzio dnia Pon 16:16, 05 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jsc
Tester



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 17:21, 05 Lis 2012    Temat postu:

Znasz inny adres, bo coś mi nie dociąga?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kumdzio
Administrator



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pon 20:29, 05 Lis 2012    Temat postu:

wejdź na stronę github'a i tam na dole będzie clients z tamtąd pobierz a jak nie będzie działało to nie mam pojęcia skąd możesz pobrać ewentualnie wpisz w google "github client for windows"

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jsc
Tester



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 15:53, 06 Lis 2012    Temat postu:

Wszędzie trafiam na to samo, więc zamieszczam poprawki (na razie same składniowe) tu: [link widoczny dla zalogowanych] hasło: platfa

Jeśli możesz podaj tu wersję twojego SFML, może się nasze różnią (korzystam z 1.6).


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kumdzio
Administrator



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 17:06, 06 Lis 2012    Temat postu:

A no właśnie gdzies już na forum pisałem że używam SFML 2.0

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jsc
Tester



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 17:19, 06 Lis 2012    Temat postu:

Aha zajrzyj do poprawek, sądzę że mimo tego to co zmieniłem jest dobre.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jsc
Tester



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 17:57, 06 Lis 2012    Temat postu:

SFML zainstalowałem i jutro biorę się za resztę składni.

Ale tak czy siak CGame.cpp możesz ściągnąć.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kumdzio
Administrator



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 18:23, 06 Lis 2012    Temat postu:

Co do wskaźnika to musiałem go użyć ponieważ inaczej inne funkcje nie widziały okna a wskaźnik przeciwinie. Konstrukcja (*wskaźnik) to dereferencja żeby nie działać na wskaźniku tylko na obiekcie na który wskazuje. Co do projektu będę musiał go chyba zbudować na nowo na podstawie twojej abstrakcji klas bo moja jakoś dalekich lotów sobie nie wróży. Ale dzisiaj też raczej tego nie zrobię bo muszę najpierw dobrze wszystko przemyśleć i być może zacznę jednak od abstrakcji metod i pól dla twojej abstrakcji klas

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kumdzio dnia Wto 18:24, 06 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jsc
Tester



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 18:31, 06 Lis 2012    Temat postu:

Cytat:
dereferencja


Muszę o tym poczytać.

A co do projektu (stary kod rozumiem, że mogę wywalić) to główne zręby mogę zrobić sam na podstawowych wzorcach. Zgadzasz się?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kumdzio
Administrator



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 20:15, 06 Lis 2012    Temat postu:

Oczywiście wiem że zrobisz to lepiej Smile ale możesz sobie na razie dać z tym spokój. Odpowiedź na pytanie dlaczego szukaj w temacie Rozgrzewka.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jsc
Tester



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 21:19, 06 Lis 2012    Temat postu:

Właściwie to będzie pierwszy raz w życiu, więc raczej sobie to przećwiczę.

PS. Zajrzałem i abstrakcję rozgrzewki mogę traktować jako wstęp do abstrakcji New Worlda.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jsc dnia Wto 21:50, 06 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum www.cotozastudio.fora.pl Strona Główna » Projekty / New World » Zrobiłem parę poprawek w pliku CGame.cpp
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group